Friday, December 25, 2009

بار داری



2 آذر 1388
بار داری
امروز آقایی حدود 35 ساله که خانمش هفته 38 بارداری را پشت سر گذاشته برای گرفنن نسخه ای برای خانم به مطب آمده بود و ضمن صحبت در مورد احوالات خانم و زمان زایمان خیلی راحت از من پرسید:
"ببخشید خانم دکتر ، ایرادی نداره این روزها با خانمم رابطه جنسی داشته باشم؟ " 
گفتم : " به هیچ وجه ، اتفاقا ً یکی از راه هایی که باعث تسریع زایمان میشود ، رابطه جنسی است."
گفت: " راستش من که الآن چند ماهه که بی خیال شدم ولی زنم ول نمی کنه."
در حالی که سعی می کردم حتی لبخندی هم نزنم وکاملا ً خونسردی خودم را حفظ کنم برای او توضیح دادم که با رعایت احتیاط ، رابطه جنسی در طول ماه های بارداری طبیعی هیچ مانعی ندارد و سپس برای کوتاه کردن کلام نسخه خانم را به دستش دادم که برود. نسخه را گرفت و در حال ترک اتاق و خداحافظی گفت:
ممنون خانم دکتر ، خیلی دوستت دارم.""
در را که پشت سرش بست لبخندی به پهنای صورت بر لبانم نشست.

No comments:

Post a Comment